Jäsenyys

Porin seudun keliakiayhdistys toimii keliakia- ja ihokeliakia (dermatitis herpetiformis) -diagnosoitujen ja heidän omaistensa, hoitohenkilöstön ja liikelaitosten välisenä yhdyssiteenä.

Yhdistys on perustettu 11.2.1998.

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka haluaa edistää yhdistyksen tarkoitusta.
Maksamalla Keliakialiiton jäsenmaksun, liityt samalla Porin seudun keliakiayhdistys ry:n jäseneksi.

Keliakialiiton jäsenmaksu on 28 € / vuosi.

Jäseneksi liittyminen

Eri puolilla Suomea toimii 30 Keliakialiiton jäsenyhdistystä jotka ovat keliakiajärjestön ydin.
Jokainen henkilöjäsen kuuluu johonkin paikallisyhdistykseen. Yhdistykset toimivat keliaakikkojen ja heidän läheistensä tukena, sekä edistävät keliaakikkojen hyvinvointia omalla alueellaan. Keliakiayhdistykset järjestävät monenlaista toimintaa, johon kannattaa tutustua ja lähteä mukaan. Olet lämpimästi tervetullut mukaan yhdistyksesi toimintaan, esimerkiksi jäsentilaisuuksiin, luento- ja neuvontatapahtumiin, leivontailtoihin, retkille, matkoille, liikuntatapahtumiin, myyjäisiin, toritapahtumiin, kesäpäiville ja messuille. Tulemalla mukaan keliakiayhdistykseen, et jää keliakiasi kanssa yksin. Saat uusinta tietoa keliakiasta, vertaistukea, pääset näkemään ja kokemaan monenlaista uutta ja saat halutessasi mahdollisuuden vaikuttaa.

Voit liittyä keliakiayhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomakkeen liity.keliakialiitto.fi käymällä liiton sivuilla Jäsenkortti - Keliakialiitto tai soittamalla Keliakialiittoon p. 03 2541 300.

Jäsenmaksu on 28€ / vuosi, sisältäen keliakia -lehdet vuosittain.

Muistathan ilmoittaa toimivan sähköpostiosoitteesi Keliakialiiton jäsenrekisteriin! Näin saat Keliakialiiton uutiskirjeet ja yhdistyksesi tiedotteet sähköpostitse.

Tästä pääset Keliakialiiton jäsensivuille Jäsenpalvelut - Keliakialiitto ja täältä apua jäsenkortti asioissa Jäsenkortti - Keliakialiitto

Alle 18-vuotiaan lapsen voi liittää joko samassa taloudessa asuvan varsinaisen jäsenen perhejäseneksi, jolloin ei ole jäsenmaksuvelvoitetta. Lapsi voi olla myös itse varsinainen jäsen joka maksaa jäsenmaksun. Suosittelemme, että lapset liitetään joko varsinaisiksi, tai perhejäseniksi, jotta lapsen tiedot näkyvät jäsenrekisterissämme ja voimme lähettää lapselle postia yhdistyksen tai liiton järjestämästä lastentoiminnasta ym.

-----------------------------------------------------------------------------------------------